Indi

[:ca] Hola, el meu nom és Indi. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat molt jove i vaig ser trobat a un bosc. De seguida van veure que era un gat de casa i que al bosc no podria sobreviure. Per això, em van portar al jardinet dels gats. Quan vaig veure el transportí, vaig … Llegiu més

Liron

[:ca] Hola, el meu nom és Liron. He tingut la sort de viure en família els meus últims mesos de vida i ja he marxat al l’altre jardinet. Moltes gràcies a la meva casa d’acollida, mai us ho podré agraïr suficient! Sóc un gat de 17 anys, molt bo i afectuós. M’agradaria molt trobar una … Llegiu més

Fuyur

[:ca] Hola, el meu nom és Fuyur. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat negre, d’un any , molt bo i afectuós. Em porto bé amb altres gats i m’agrada molt estar acompanyat. Tinc moltes ganes de trobar la meva família definitiva. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat interna i externament, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i … Llegiu més

[:ca]Bastián i Xayide[:es]Bastián y Xayide[:en]Bastián and Xayide[:]

[:ca] Hola, el nostre nom és Bastián i Xayide. Ja estem feliçment adoptats!!! Som dos gats adults atigrats, molt bons i afectuosos. Estem esterilitzats, vacunats, desparasitats interna i externament, testats negatius d’immunodeficiència i leucèmia i portem xip. Voleu conèixer-nos? Gràcies per llegir la nostra història.[:es] Hola, nuestro nombre es Bastián y Xayide. ¡Ya estamos felizmente … Llegiu més

[:ca]Atreyu i Emperatriz[:es]Atreyu y Emperatriz[:en]Atreyu and Emperatriz[:]

[:ca] Hola, el nostre nom és Atreyu i Emperatriz. Ja estem feliçment adoptats!!! Som dos gats molt joves i estem buscant una casa i família per estar tots dos junts. Ens estimem molt i som molt juganers i divertits. L’Emperatriz està malalta, té alguns problemes al seu cor. Estan fent-li proves per poder cuidar-la molt. … Llegiu més

Mau

[:ca]Hola, el meu nom és Mau. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat de 10 mesos d’edat, molt bo, afectuós i amb moltes ganes de jugar. Estic a una casa d’acollida i em sento molt feliç de tenir una llar i una família. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat interna i externament, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia … Llegiu més

Dora

[:ca] Hola, el meu nom és Dora. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata sènior i una família molt i molt maca, m’ha donat l’oportunitat de viure amb ells i la seva gata. Fa molts pocs dies se’ls hi va morir la seva preciosa gata, Nica. I al saber que jo era una gata molt … Llegiu més

Vila

[:ca]Hola, el meu nom és Vila. Sóc un gat d’uns 4 o 5 anys d’edat, sóc molt bo i afectuós. Ara estic a una casa d’acollida amb un bebè humà i m’hi porto bé. La casa d’acollida està molt contenta amb mi. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat interna i externament, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i … Llegiu més

Sami

[:ca] Hola, el meu nom és Sami. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc una gata siamesa, d’uns 3 o 4 anys. Sóc molt bona i afectuosa. M’agradaria trobar una família ben aviat perquè m’agrada estar amb companya. Estic esterilitzada, vacunada, desparasitada interna i externament, testada negativa d’immunodeficiència i leucèmia i porto xip. Vols conèixer-me? Gràcies per … Llegiu més

Sutty

[:ca]Hola, el meu nom és Sutty. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata jove de tres anys, de color negre. La meva mama humana marxava del país i no va poder dur-me amb ella. Llavors va buscar la millor opció i va ser portar-me al Jardinet per a que em busquessin una nova família. Sóc … Llegiu més