Ahir van haver de dormir al nostre fràgil Bruce, una notícia que més o menys ens esperàvem, doncs sabíem que era gran, però no per això és menys dolorosa. L’arribada del Bruce va ser silenciosa i tímida, li va costar acostumar-se a els altres gats i a nosaltres. Temíem que no mengés i li portàvem llauneta allà on fos. Poc a poc es va anar fent a la colònia i en unes setmanes ja el teníem a la porta com un més demanant, amb miols silenciosos, la seva dosis d’atenció i d’aliment. Feia la sensació que en qualsevol moment s’anava a deixar tocar, com si ho desitgés, però la seva por i el seu passat no li deixaven deixar-se anar del tot. I així es va anar, en silenci, si haguéssim sabut que no tornaria …
Esperem que en la seva nova llar pugui jugar tranquil, tingui amics gatets i sigui tan tendre com ho era amb els seves “noies” del jardinet, era molt dolç veure’ls junts . El trobarem a faltar a l’arribada del jardinet, la seva cueta graciosa, el seu miol tímid …
Bruce estiguis on estiguis segur que t’estimaran tant com nosaltres, aquí et trobarem a faltar.[:es]
Ayer tuvieron que dormir a nuestro frágil Bruce, una noticia que más o menos nos esperábamos, pues sabíamos que era mayor, pero no por ello es menos dolorosa. La llegada de Bruce fue silenciosa y tímida, le costó acostumbrarse a los otros gatos y a nosotros. Temíamos que no comiera y le llevábamos latita allí donde estuviera. Poco a poco se fue haciendo a la colonia y en unas semanas ya lo teníamos en la puerta como uno más pidiendo, con maullidos silenciosos, sus dosis de atención y alimento. Daba la sensación de que en cualquier momento se iba a dejar tocar, como si lo deseara, pero su miedo y su pasado no le dejaron soltarse del todo. Y así se fue, en silencio, si hubiéramos sabido que no volvería…
Esperamos que en su nuevo hogar pueda jugar tranquilo, tenga amiguitos gatunos y sea tan tierno como lo era con sus “chicas” del Jardinet, era muy dulce verlos juntos. Le echaremos de menos a la llegada del Jardinet, su colita graciosa, su maullido tímido…
Bruce, estés donde estés seguro que te querrán tanto como nosotros, aquí te echaremos de menos.[:en]
[:]
