Salem

[:ca] Hola, el meu nom és Salem. Sóc un gat jove, molt bo i afectuós. La meva família no em podia continuar cuidant i el Jardinet em va dir que em buscaria una nova llar. Tinc moltes ganes d’estar acompanyat, tenir menjar cada dia i ser feliç. Sóc molt sociable amb les persones i no … Llegiu més

Amy

[:ca] Hola, el meu nom és Amy. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata jove, d’uns 14 o 16 mesos d’edat, sóc molt bona i afectuosa. La meva germana és la Bimba. Tinc un cadell d’uns 6 mesos d’edat. He viscut sempre al carrer i ara, per sort, podré anar a una llar. M’estan buscant … Llegiu més

Bimba

[:ca]Hola, el meu nom és Bimba. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata jove, molt bona i afectuosa. La meva germana és l’Amy. He viscut sempre al carrer i ara, per sort, podré anar a una llar. M’estan buscant una bona família perquè em cuidi i m’estimi molt. Em porto molt bé amb altres gats … Llegiu més

Berny

[:ca] Hola, el meu nom és Berny. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc un gata jove, molt bona i afectuosa. He estat vivint molt temps al carrer i ara, per sort, podré anar a una llar. M’estan buscant una bona família. Em porto molt bé amb altres gats i m’agrada molt la seva companyia. També m’agrada … Llegiu més

Howy

[:ca] Hola, el meu nom és Howy. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove, molt bo i afectuós. He estat vivint molt temps al carrer i ara, per sort, podré anar a una llar. M’estan buscant una bona família. Em porto molt bé amb altres gats i m’agrada molt la seva companyia. També m’agrada … Llegiu més

Cucanya

[:ca] Hola, el meu nom és Cucanya. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata jove i molt bona. He estat vivint sempre al carrer i he passat molta gana. Per sort, em van agafar i em van portar al Jardinet dels gats. Quan vaig arribar, em van portar molt ràpid al veterinari, ja que estava … Llegiu més

Príncipe

[:ca] Hola, el meu nom és Príncipe. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat d’uns 7 mesos i sóc de la mateixa família que el Tim i el Leonard. També m’han rescatat d’uns terrenys on volen edificar-hi i de seguida que m’han rescatat m’han trobat una família que em vol adoptar. Estic molt content de … Llegiu més

Tim

[:ca]Hola, em dic Tim. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell molt dolç i mimòs. He estat rescatat d’uns terrenys on d’aquí un temps hi volen edificar. He tingut molta sort perquè em van treure d’aquella zona i de seguida em van trobar una casa d’acollida. He anat al veterinari i m’han posat el xip, … Llegiu més

Iron

[:ca] Hola, el meu nom és Iron. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat negre d’uns 8 mesos.  He estat molt temps abandonat a un parc i ara estic buscant una llar amb una família que em vulgui cuidar per sempre. De moment estic a una casa d’acollida i em sento molt còmode i tranquil. … Llegiu més