Phil

[:ca]Hola, el meu nom és Phil. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat siamès, adult i molt afectuós. M’agraden molt les carícies i rebre mims. Estic buscant una llar amb una família que em vulgui cuidar per sempre. Estic esterilitzat, vacunat, xipat, testat negatiu d’immunodeficiència i de leucèmia i desparasitat interna i externament. Vols conèixer-me? … Llegiu més

Moritz

[:ca]Hola, em dic Moritz. Estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove i molt bo. Estava al carrer i no sabia on anar i, per això, un dia vaig entrar a casa d’unes noies que em van donar menjar i després van trucar al jardinet dels gats perquè em busquessin una família. Ara estic buscant una … Llegiu més

Ronin

[:ca] Hola, el meu nom és Ronin. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell molt bonic i molt bo. Vaig estar uns dies abandonat al carrer i, per sort, em van poder agafar ràpidament per portar-me a un lloc segur. Quan em van agafar, vaig deixar que m’acariciessin i, de seguida, vaig començar a ronronejar … Llegiu més

Tintín

[:ca] Hola, el meu nom és Tintín. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat molt bo i m’agrada molt jugar i tenir companyia, per tant, m’agradaria trobar una família que tingui altres gats per poder jugar amb ells. També us vull dir que quan jugo mossego molt, estic aprenent a jugar sense fer mal, però … Llegiu més

Calcetines

[:ca] Hola, el meu nom és Calcetines. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc un cadell, sóc molt bona i com podeu veure a la foto sóc molt bonica. Estic vacunada, xipada, testada negativa d’immunodeficiència i leucèmia i desparasitada interna i externament. Quan tingui l’edat necessària m’esterilitzaran. Vols conèixer-me? Gràcies per llegir la meva història.[:es] Hola, mi … Llegiu més

Chapo

[:ca]Hola, el meu nom és Chapo. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove i estic molt espantat. Em van abandonar al mig del carrer i encara estic tan espantat que no em deixo tocar. Necessito trobar una llar que em vulgui cuidar i donar amor, així podré tornar a confiar en les persones. Sóc … Llegiu més

Rico

[:ca] Hola, el meu nom és Rico. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove i sóc molt afectuós, em deixo agafar i m’encanta que em facin petons i carícies. Vivia amb una família i ja no han volgut cuidar-me més. Per això, tinc moltes ganes de trobar la meva família definitiva. Com podeu veure … Llegiu més

Fedra

[:ca] Hola, el meu nom és Fedra. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc un cadell i molt bona. He perdut la visió en un ull i l’altre ull el tinc amb tractament per intentar salvar el sentit de la vista. Espero que no veure-hi bé, no sigui un impediment per trobar una família que em vulgui … Llegiu més