Vila

[:ca]Hola, el meu nom és Vila. Sóc un gat d’uns 4 o 5 anys d’edat, sóc molt bo i afectuós. Ara estic a una casa d’acollida amb un bebè humà i m’hi porto bé. La casa d’acollida està molt contenta amb mi. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat interna i externament, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i … Llegiu més

Sami

[:ca] Hola, el meu nom és Sami. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc una gata siamesa, d’uns 3 o 4 anys. Sóc molt bona i afectuosa. M’agradaria trobar una família ben aviat perquè m’agrada estar amb companya. Estic esterilitzada, vacunada, desparasitada interna i externament, testada negativa d’immunodeficiència i leucèmia i porto xip. Vols conèixer-me? Gràcies per … Llegiu més

Sutty

[:ca]Hola, el meu nom és Sutty. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata jove de tres anys, de color negre. La meva mama humana marxava del país i no va poder dur-me amb ella. Llavors va buscar la millor opció i va ser portar-me al Jardinet per a que em busquessin una nova família. Sóc … Llegiu més

[:ca]Zipi i Zape[:es]Zipi y Zape[:en]Zipi and Zape[:]

[:ca]Hola, el nostre nom és Zipi i Zape. Ja estem feliçment adoptats!!! Som uns cadells d’uns 7 – 8 mesos d’edat. La nostra mama ens va deixar al jardí d’una casa i una senyora ens va agafar per a socialitzar. D’aquesta manera hem tingut l’oportunitat de començar a confiar en les persones i que hagi … Llegiu més

Casper

[:ca] Hola, el meu nom és Casper. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell, molt juganer, bo i afectuós. Em van trobar amb la meva germana. Ella va morir al cap d’uns dies. Jo vaig poder sobreviure, tot i haver estat ingressat durant molts dies. La casa d’acollida m’ha estat cuidant molt i em sento … Llegiu més

Simba

[:ca] Hola, el meu nom és Simba. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove, molt bo i afectuós. La família que em cuidava ja no em pot cuidar més i ara estic buscant una altra família. Espero que aquesta sigui la definitiva. Tinc moltes ganes d’estar a una llar i donar i rebre molt … Llegiu més

Pepe

[:ca] Hola, el meu nom és Pepe. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat d’uns 10 mesos d’edat, molt bo i afectuós. La família que em cuidava ja no em pot cuidar més i ara estic buscant una altra família. Espero que aquesta sigui la definitiva. Tinc moltes ganes d’estar a una llar i donar … Llegiu més

Guapi

[:ca]Hola, el meu nom és Guapi. Sóc una gata jove, bona i molt afectuosa. He estat vivint molts mesos al carrer. Una parella em va trobar molt dèbil i em va poder agafar en braços. Em van dur a la clínica felina perquè em cuidessin. El Jardinet dels gats em va buscar una família el … Llegiu més

Lindo

[:ca] Hola, el meu nom és Lindo. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove, molt juganer, bo i afectuós. He estat moltes setmanes abandonat i he passat molt fred, gana i por. Ningú em volia ajudar, fins que una voluntària del Jardinet va saber que jo estava allà abandonat i va fer tot el … Llegiu més

Gilbert

[:ca] Hola, el meu nom és Gilbert. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove, molt bo i afectuós. Em van abandonar i vaig tenir molta sort perquè de seguida em van poder agafar i portar al Jardinet dels gats. Al principi estava molt espantat. Després d’anar al veterinari vaig rebre algunes visites i jo … Llegiu més