Gordito

[:ca]Hola, el meu nom és Gordito. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat adult molt bo i afectuós. Em van abandonar i vaig estar molts mesos vivint al carrer. Una parella, cada dia, em portava menjar. Mesos després em van poder agafar i em van dur al Jardinet. Una vegada vaig sentir-me segur, em vaig … Llegiu més

Chomsky

[:ca] Hola, el meu nom és Chomsky. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata sènior, d’uns 11 anys. Sóc molt tranquil·la, bona i afectuosa. He estat moltes setmanes abandonada i he passat molt fred, gana i por. Per fi, ara, estic a una casa d’acollida i rebo molt d’amor. M’agradaria trobar la meva llar definitiva. … Llegiu més

[:ca]Dely, Gina, Holly, Noel y Chloe[:es]Dely, Gina, Holly, Noel y Chloe[:en]Dely, Gina, Holly, Noel and Chloe[:]

[:ca] Hola, somos Deli, Gina, Holly, Noel y Chloe. ¡Ya estamos todos adoptados, estamos muy felices! Somos cinco gatos que hemos vivido siempre juntos y que nos abandonaron en la calle cuando se murió el señor que nos cuidaba. Estuvimos unos días en la calle, llovía mucho y hacía mucho frío. Tuvimos mucha suerte porque … Llegiu més

Romeo

[:ca]Hola, el meu nom és Romeo. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat negre molt bo i afectuós. He viscut molt temps al carrer, perquè em van abandonar. M’agradaria trobar una llar on poder ser feliç i no tenir que patir per si podré menjar o no aquell dia. Em porto bé amb altres gats. Estic … Llegiu més

Love

[:ca]Hola, el meu nom és Love. Ja estic feliçment adoptada!!! M’han posat aquest nom perquè sóc molt afectuosa i m’agrada molt donar i rebre amor. Em vaig perdre al carrer i vaig tenir molta sort perquè unes persones em van agafar i em van portar al Jardinet dels Gats. Tinc moltes ganes de trobar una … Llegiu més

Lola

[:ca] Hola, em dic Lola. Sóc una gata sènior, tinc 15 anys. Vivia amb una senyora i va morir fa uns dies. Em van portar al jardinet perquè ningú em podia cuidar. He tingut molta sort d’arribar al jardinet perquè estava molt deshidratada i desnutrida. A més, tenia bronquitis, rinitis i una elevada falta de … Llegiu més

Osiris

[:ca]Hola, el meu nom és Osiris. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell, molt bo i afectuós. Sóc el fill de l’Amy i m’agrada molt la companyia d’altres gats. Sempre he viscut al carrer i ara estic molt content de poder anar a una llar. Ronronejo moltíssim i m’agraden molt les carícies. Estic esterilitzat, vacunat, … Llegiu més

Hard

[:ca] Hola, el meu nom és Hard. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell i vaig estar més de dos dies plorant al carrer, a sota d’un cotxe. Quan els voluntaris del Jardinet dels Gats van saber que estava allà, no em van deixar sol en cap moment, fins que 24 hores després d’intentar agafar-me … Llegiu més