Nino

[:ca] Hola, em dic Nino. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat persa, adult i d’uns quatre anys. Sóc molt afectuós i bo. M’agrada que em pentinin i em parlin amb veu dolça, així em sento més tranquil. m’agrada que em mimin i que m’agafin en braços. M’han dit que m’han trobat una casa d’acollida … Llegiu més

Panchito

[:ca]Hola, el meu nom és Panchito. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat adult molt bo. He viscut molts anys en una colònia controlada al carrer amb molts gats. Em van donar l’oportunitat d’anar a una llar quan van veure que em deixava tocar i acariciar per la meva cuidadora. Ara estic una mica espantat … Llegiu més

Lyli

[:ca] Hola, el meu nom és Lyli. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata jove, d’uns dos anys. He tingut una otitis molt forta i, per aquest motiu, he perdut el timpà. Fa uns dies corria una mica torçada, tenia por a les alçades i no podia saltar perquè tenia vertigen. M’han estat medicant i … Llegiu més

Brigitte

[:ca] Hola, em dic Brigitte. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc una gata molt bona i molt afectuosa. M’agrada molt estar en braços i que em facin mims. Des de que vaig ser abandonada, he viscut al carrer i ja porto molts mesos vivint-hi. M’agradaria molt viure amb una família i a una llar. Em porto … Llegiu més

Blacky

[:ca] Hola, el meu nom és Blacky. Ja estic feliçment adoptat!!! Suposo que ja sabeu per què m’han posat aquest nom. Per a qui no ho sàpiga és perquè sóc tot negre. Sóc un gat sènior, tinc més de 10 anys d’edat. Sempre he viscut a una colònia controlada de la Ciutadella. Des de fa … Llegiu més

Loop

[:ca]Hola, em dic Loop. Ja estic feliçment adoptat!!! Tinc un any d’edat, sóc molt bo, afectuós, ronronejo molt i m’agrada molt estar acompanyat. Em van abandonar i voltejava pels terrats en busca de menjar i aigua. Una persona em va agafar i em va portar al Jardinet dels gats. Em va dir que allà em … Llegiu més

Cloud

[:ca] Hola, el meu nom és Cloud. Ja estic feliçment adoptat!!! Cloud, significa núvol en anglès. Em van posar aquest nom perquè sóc tot blanc. Un dia pel matí, l’Àlex, coordinadora del Jardinet, va passar a veure els gats que viuen a dins del jardí. Abans d’arribar a la porta d’entrada, ella va veure que … Llegiu més

Tokyo

[:ca] Hola, el meu nom és Tokyo. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove, tinc uns 8 o 9 mesos. Sóc juganer, afectuós, curiós, una mica poruc i encantador. Em diuen que tinc un caràcter que enamora. Miolo de diferents maneres per tal de comunicar-me. M’agrada estar acompanyat i, a la vegada, tenir el … Llegiu més

Byte

[:ca] Hola, em dic Byte. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata jove, molt bona i afectuosa. He viscut molt temps al carrer amb altres gats i he pogut sobreviure gràcies al menjar que ens portava cada dia una senyora. Ara tinc l’oportunitat d’anar a una llar amb una família i estic molt contenta. Si … Llegiu més