Nino
[:ca] Hola, em dic Nino. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat persa, adult i d’uns quatre anys. Sóc molt afectuós i bo. M’agrada que em pentinin i em parlin amb veu dolça, així em sento més tranquil. m’agrada que em mimin i que m’agafin en braços. M’han dit que m’han trobat una casa d’acollida … Llegiu més