Honey

[:ca] Hola sóc en Honey I JA ESTIC FELIÇMENT ADOPTAT, un gat molt dolç, que busca una llar definitiva, jovenet. Estic esterilitzat, vacunat, xipat, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i desparasitat interna i externament. Vols conèixer-me? Gràcies per llegir la meva història.[:es] Hola soy  Honey, ESTOY FELIZMENTE ADOPTADO, un gato muy dulce, que busca un … Llegiu més

MISHU

[:ca] Ja estic feliçment adoptat, la meva casa d’acollida ha decidit que ja no ens separariem mai!!! Hola, jo sóc el Mishu, sóc un gatet de 15 anys. Sóc molt bo i tranquil i puc conviure amb altres gats. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat internament i externament, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i porto xip. Vols conèixer-me? … Llegiu més

Boo

[:ca] JA ESTIC FELIÇMENT ADOPTADA!! Hola! Jo sóc la Boo, tinc al voltant de 6 mesos. Sóc una gata molt carinyosa, una mica timida però m’encanta que em facin mimos. Puc conviure amb altres gats, de fet, la meva germana Petúnia seria la meva companya ideal. Estic esterilitzada, vacunada, desparasitada internament i externament, testada negativa d’immunodeficiència … Llegiu més

Petúnia

[:ca] JA ESTIC FELIÇMENT ADOPTADA!! Hola! Jo sóc la Petúnia, tinc al voltant de 6 mesos. Sóc una gata molt carinyosa, una mica timida però m’encanta que em facin mimos. Puc conviure amb altres gats, de fet, la meva germana Boo seria la meva companya ideal. Estic esterilitzada, vacunada, desparasitada internament i externament, testada negativa … Llegiu més

Flick

[:ca] Hola! Jo sóc la Flick, Per sort ja he trobat la meva familia ideal i he sigut adoptat tinc un any i mig. Sóc una gata bona amb una mica de por, puc conviure amb altres gats tot i que sóc porugueta si són molt valents i grans. Estic esterilitzatda, vacunada, desparasitada interna i … Llegiu més

Batman / Robin

[:ca] JA ESTEM ADOPTATS!!! Som dos germans, en Batman i en Robin tenim 3 mesos i mig, ens van abandonar en un lloc molt perillós, vàrem sobreviure a una tempesta amagats dins les roques, per sort ens van rescatar i la nostra casa d’acollida ens ha consentit molt, estem molt units i per tant busquem … Llegiu més

[:ca]Jacques i Matilde[:es]Jacques y Matilde[:en]Jacques and Matilde[:]

[:ca]Hola, el nostre nom és Jacques i Matilde. Ja estem feliçment adoptats! Som dues femelles, adultes, molt bones i afectuoses. Estem buscant la nostra llar definitiva i volem viure juntes perquè ens estimem molt. Estem esterilitzades, vacunades, desparasitades interna i externament, testades negatives d’immunodeficiència i leucèmia i portem xip. Voleu conèixer-nos? Gràcies per llegir la … Llegiu més

Garnatxa

[:ca]ADOPTADA Hola, sòc la Garnatxa Em van rescatar dels carrers i estava perduda, ara em busquen una llar. Diuen que sòc una carey molt dolça. Estic esterilitzada, vacunada, desparasitada interna i externament, testada negativa d’immunodeficiència i leucèmia i porto xip. Vols conèixer-me? Gràcies per llegir la meva història.[:es]Garnatxa Hola, soy Garnacha Me rescataron de las … Llegiu més