Romeo

[:ca]Hola, el meu nom és Romeo. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat negre molt bo i afectuós. He viscut molt temps al carrer, perquè em van abandonar. M’agradaria trobar una llar on poder ser feliç i no tenir que patir per si podré menjar o no aquell dia. Em porto bé amb altres gats. Estic … Llegiu més

Osiris

[:ca]Hola, el meu nom és Osiris. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell, molt bo i afectuós. Sóc el fill de l’Amy i m’agrada molt la companyia d’altres gats. Sempre he viscut al carrer i ara estic molt content de poder anar a una llar. Ronronejo moltíssim i m’agraden molt les carícies. Estic esterilitzat, vacunat, … Llegiu més

Hard

[:ca] Hola, el meu nom és Hard. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell i vaig estar més de dos dies plorant al carrer, a sota d’un cotxe. Quan els voluntaris del Jardinet dels Gats van saber que estava allà, no em van deixar sol en cap moment, fins que 24 hores després d’intentar agafar-me … Llegiu més

Minini

[:ca] Hola, el meu nom és Minini. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat de 4 anys d’edat, sóc molt bo i afectuós. Quan em van rescatar em van portar al veterinari per mirar si tenia xip i per fer-me una bona revisió. Com que van veure que tenia la boca amb molta infecció, em … Llegiu més

Salem

[:ca] Hola, el meu nom és Salem. Sóc un gat jove, molt bo i afectuós. La meva família no em podia continuar cuidant i el Jardinet em va dir que em buscaria una nova llar. Tinc moltes ganes d’estar acompanyat, tenir menjar cada dia i ser feliç. Sóc molt sociable amb les persones i no … Llegiu més

Howy

[:ca] Hola, el meu nom és Howy. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove, molt bo i afectuós. He estat vivint molt temps al carrer i ara, per sort, podré anar a una llar. M’estan buscant una bona família. Em porto molt bé amb altres gats i m’agrada molt la seva companyia. També m’agrada … Llegiu més

Príncipe

[:ca] Hola, el meu nom és Príncipe. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat d’uns 7 mesos i sóc de la mateixa família que el Tim i el Leonard. També m’han rescatat d’uns terrenys on volen edificar-hi i de seguida que m’han rescatat m’han trobat una família que em vol adoptar. Estic molt content de … Llegiu més

Tim

[:ca]Hola, em dic Tim. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell molt dolç i mimòs. He estat rescatat d’uns terrenys on d’aquí un temps hi volen edificar. He tingut molta sort perquè em van treure d’aquella zona i de seguida em van trobar una casa d’acollida. He anat al veterinari i m’han posat el xip, … Llegiu més