Blanket

[:ca] Hola, el meu nom és Blanket, Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata adulta i m’estan fent proves per mirar si estic sorda i cega. Sóc una gata molt bona. He tingut molta sort perquè estic en una casa d’acollida mentre busquen la meva llar definitiva. Estic esterilitzada, vacunada, xipada, testada negativa d’immunodeficiència i … Llegiu més

Moscatell i Blup

[:ca] Hola, som els bebès de la Lulú, el Moscatell i el Blup, Ja estem feliçment adoptats!!! Som molt bons, juganers i ens portem molt bé. Els dos som mascles. Quan tinguem els mesos necessaris serem esterilitzats. Ja estem adoptats i estem molt feliços. Estem vacunats, xipats, testats negatius d’immunodeficiència i leucèmia i desparasitats interna … Llegiu més

Bonga

[:ca]Hola, em dic Bonga. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata molt bona i afectuosa. M’adapto de seguida a una nova llar i no dono cap problema a ningú. Prefereixo estar a una llar sense cap altre gat perquè m’estresso amb ells. Estic esterilitzada, vacunada, xipada, testada negativa d’immunodeficiència i leucèmia i desparasitada interna i … Llegiu més

Nino

[:ca] Hola, em dic Nino. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat persa, adult i d’uns quatre anys. Sóc molt afectuós i bo. M’agrada que em pentinin i em parlin amb veu dolça, així em sento més tranquil. m’agrada que em mimin i que m’agafin en braços. M’han dit que m’han trobat una casa d’acollida … Llegiu més

Panchito

[:ca]Hola, el meu nom és Panchito. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat adult molt bo. He viscut molts anys en una colònia controlada al carrer amb molts gats. Em van donar l’oportunitat d’anar a una llar quan van veure que em deixava tocar i acariciar per la meva cuidadora. Ara estic una mica espantat … Llegiu més

Lyli

[:ca] Hola, el meu nom és Lyli. Ja estic feliçment adoptada!!! Sóc una gata jove, d’uns dos anys. He tingut una otitis molt forta i, per aquest motiu, he perdut el timpà. Fa uns dies corria una mica torçada, tenia por a les alçades i no podia saltar perquè tenia vertigen. M’han estat medicant i … Llegiu més

Brigitte

[:ca] Hola, em dic Brigitte. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc una gata molt bona i molt afectuosa. M’agrada molt estar en braços i que em facin mims. Des de que vaig ser abandonada, he viscut al carrer i ja porto molts mesos vivint-hi. M’agradaria molt viure amb una família i a una llar. Em porto … Llegiu més

Blacky

[:ca] Hola, el meu nom és Blacky. Ja estic feliçment adoptat!!! Suposo que ja sabeu per què m’han posat aquest nom. Per a qui no ho sàpiga és perquè sóc tot negre. Sóc un gat sènior, tinc més de 10 anys d’edat. Sempre he viscut a una colònia controlada de la Ciutadella. Des de fa … Llegiu més