Loop
[:ca]Hola, em dic Loop. Ja estic feliçment adoptat!!! Tinc un any d’edat, sóc molt bo, afectuós, ronronejo molt i m’agrada molt estar acompanyat. Em van abandonar i voltejava pels terrats en busca de menjar i aigua. Una persona em va agafar i em va portar al Jardinet dels gats. Em va dir que allà em … Llegiu més