Blacky

[:ca] Hola, el meu nom és Blacky. Ja estic feliçment adoptat!!! Suposo que ja sabeu per què m’han posat aquest nom. Per a qui no ho sàpiga és perquè sóc tot negre. Sóc un gat sènior, tinc més de 10 anys d’edat. Sempre he viscut a una colònia controlada de la Ciutadella. Des de fa … Llegiu més

Loop

[:ca]Hola, em dic Loop. Ja estic feliçment adoptat!!! Tinc un any d’edat, sóc molt bo, afectuós, ronronejo molt i m’agrada molt estar acompanyat. Em van abandonar i voltejava pels terrats en busca de menjar i aigua. Una persona em va agafar i em va portar al Jardinet dels gats. Em va dir que allà em … Llegiu més

Cloud

[:ca] Hola, el meu nom és Cloud. Ja estic feliçment adoptat!!! Cloud, significa núvol en anglès. Em van posar aquest nom perquè sóc tot blanc. Un dia pel matí, l’Àlex, coordinadora del Jardinet, va passar a veure els gats que viuen a dins del jardí. Abans d’arribar a la porta d’entrada, ella va veure que … Llegiu més

Tokyo

[:ca] Hola, el meu nom és Tokyo. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove, tinc uns 8 o 9 mesos. Sóc juganer, afectuós, curiós, una mica poruc i encantador. Em diuen que tinc un caràcter que enamora. Miolo de diferents maneres per tal de comunicar-me. M’agrada estar acompanyat i, a la vegada, tenir el … Llegiu més

Vaca

[:ca]     Amb llàgrimes als ulls i gran tristesa acomiadem al Vaca, un dels nostres Sèniors del Jardinet. Dijous el vam ingressar a la Clínica Sa Veterinaris, ja que sempre patia d’un problema crònic respiratori. La sorpresa va venir quan els veterinaris ens van dir que tenia el ronyó malament… Això no ens ho … Llegiu més

[:ca]Pirata – gris[:es]Pirata – gris[:en]Pirata – grey[:]

[:ca] Ja estic feliçment adoptat!!! Hola, em dic Pirata. Em van trobar al mig d’una carretera atropellat i malferit. Vaig tenir molta sort perquè una parella de senyors em van agafar i em van portar ràpidament al veterinari, on em van operar. Gràcies a ells he pogut sobreviure i conservar l’ull. Els hi estic molt … Llegiu més

Charlie

[:ca] Hola, em dic Charlie. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat molt bo i molt carinyós. He viscut durant cinc anys al carrer i tinc moltes ganes de poder viure a una llar amb una família que em vulgui cuidar i donar molt d’amor. Jo també li donaré molt d’amor. M’agraden molt les carícies … Llegiu més

Kai

[:ca] Hola, em dic Kai. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell molt juganer i amb moltes ganes de donar amor. Jo vivia a una casa amb un noi però ara ja no puc viure més amb ell i el Jardinet dels gats m’està buscant una bona llar i una molt bona família. M’han dit … Llegiu més