Blacky
[:ca] Hola, el meu nom és Blacky. Ja estic feliçment adoptat!!! Suposo que ja sabeu per què m’han posat aquest nom. Per a qui no ho sàpiga és perquè sóc tot negre. Sóc un gat sènior, tinc més de 10 anys d’edat. Sempre he viscut a una colònia controlada de la Ciutadella. Des de fa … Llegiu més