Orok

[:ca] Hola, em dic Orok, Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat molt bo i afectuós. Necessito un pinso especial i em costa adaptar-me als canvis de casa. Estic esterilitzat, vacunat, xipat, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i desparasitat interna i externament. Vols conèixer-me? Gràcies per llegir la meva història.[:es] Hola, me llamo Orok, ¡Ya … Llegiu més

Donny

[:ca] Hola, em dic Donny, Sóc un gat adult. He viscut molts anys en una colònia controlada amb altres gats, sóc molt afectuós i bo. Sóc un gat molt bonic, amb un pèl llarg i blanc. Tinc moltes ganes d’estar a una llar per donar i rebre mims cada dia. Sóc positiu en leucèmia i … Llegiu més

Hugo

[:ca] Hola, em dic Hugo, Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat adult, d’uns 5 anys d’edat. Sóc molt afectuós i bo. Vaig estar al carrer durant uns dies i vaig passar molta por. Per sort, un noi em va trobar i em va portar al Jardinet. Tots els voluntaris em diuen que sóc molt … Llegiu més

Vidu

[:ca]Hola, em dic Vidu, Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat sènior, d’uns 11 anys d’edat. Sóc molt afectuós i bo. He viscut sempre en una llar i ara la meva família no em pot cuidar, per aquest motiu, el Jardinet dels gats m’estan ajudant a buscar la meva nova família definitiva. Tinc moltes ganes … Llegiu més

Milú

[:ca] Hola, el meu nom és Milú. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat jove i persa. Vaig estar molts dies al carrer perdut. Vaig tenir sort quan una persona em va agafar i em va portar al veterinari. Després vaig anar al Jardinet dels gats i ells m’han buscat una casa d’acollida. Estic molt … Llegiu més

Moscatell i Blup

[:ca] Hola, som els bebès de la Lulú, el Moscatell i el Blup, Ja estem feliçment adoptats!!! Som molt bons, juganers i ens portem molt bé. Els dos som mascles. Quan tinguem els mesos necessaris serem esterilitzats. Ja estem adoptats i estem molt feliços. Estem vacunats, xipats, testats negatius d’immunodeficiència i leucèmia i desparasitats interna … Llegiu més

Nino

[:ca] Hola, em dic Nino. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat persa, adult i d’uns quatre anys. Sóc molt afectuós i bo. M’agrada que em pentinin i em parlin amb veu dolça, així em sento més tranquil. m’agrada que em mimin i que m’agafin en braços. M’han dit que m’han trobat una casa d’acollida … Llegiu més

Panchito

[:ca]Hola, el meu nom és Panchito. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat adult molt bo. He viscut molts anys en una colònia controlada al carrer amb molts gats. Em van donar l’oportunitat d’anar a una llar quan van veure que em deixava tocar i acariciar per la meva cuidadora. Ara estic una mica espantat … Llegiu més