Orok
[:ca] Hola, em dic Orok, Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat molt bo i afectuós. Necessito un pinso especial i em costa adaptar-me als canvis de casa. Estic esterilitzat, vacunat, xipat, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i desparasitat interna i externament. Vols conèixer-me? Gràcies per llegir la meva història.[:es] Hola, me llamo Orok, ¡Ya … Llegiu més