[:ca]Íngrid i Pepe[:es]Íngrid y Pepe[:en]Ingrid and Pepe[:]
[:ca] Hola, som l’Íngrid i el Pepe. Ja estem feliçment adoptats!!! Som germans i som uns cadells. Com podeu veure som molt bonics. Ens agrada estar junts i volem viure sempre junts amb la mateixa família. Som molt juganers i afectuosos. Hem anat al veterinari i ens han vacunat, xipat, testat negatius d’immunodeficiència i leucèmia … Llegiu més