Alem
[:ca]Hola, el meu nom és Alem. Ja estic feliçment adoptat!!![:es]Hola, mi nombre es Alem. ¡Ya estoy felizmente adoptado![:]
[:ca]Hola, el meu nom és Alem. Ja estic feliçment adoptat!!![:es]Hola, mi nombre es Alem. ¡Ya estoy felizmente adoptado![:]
[:ca]Hola, meu nom és London. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un cadell, molt bo i afectuós. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat interna i externament, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i porto xip. Vols conèixer-me? Gràcies per llegir la meva història.[:es]Hola, mi nombre es London. ¡Ya estoy felizmente adoptado! Soy un cachorro, muy bueno y afectuoso. Estoy … Llegiu més
[:ca]ADOPTATS Hola, els nostres noms són Haku, Yoshi i Hikari. Som tres cadells i busquem una nova llar. Som dos mascles i una femella, som molt bons i afectuosos. Ara estem e acollida i som molt feliços. Ens agradaria que ens adoptessin junts, ens portem molt bé. Quan siguem més grans ens esterilitzaran, estem vacunats, desparasitats … Llegiu més
[:ca] Hola, meu nom és Vampi. I estic feliçment adoptat! Sóc un cadell, molt bo i afectuós. Em van trobar en el motor d’un cotxe. Ara estic una mica espantat i tinc moltes ganes de trobar una família i que ens fem companyia mútuament. Quan sigui més gran m’esterilitzaran. Estic vacunat, desparasitat interna i externament, … Llegiu més
[:ca]ADOPTAT Hola, meu nom és Prince. Sóc un gat jove d’uns 2 anys d’edat. Sóc molt bo i afectuós. Tinc moltes ganes de trobar una família i que ens fem companyia mútuament. He estat prenent antibiòtic i ara ja estic millor. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat interna i externament, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i porto … Llegiu més
[:ca] Hola, el meu nom és Mister. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat griset, molt jove i molt bo. Estic buscant una família perquè em vulgui cuidar per tota la vida. Sóc molt i molt afectuós. He estat abandonat al carrer i no vull que em torni a passar. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat interna … Llegiu més
[:ca] Hola, el nostre nom és Manchitas i Ginger. Estem feliçment adoptats!!! Som dos gats joves que busquem família i volem anar sempre junts. Ens portem molt bé i som molt afectuosos. Estem esterilitzats, vacunats, desparasitats interna i externament, testats negatius d’immunodeficiència i leucèmia i portem xip. Voleu conèixer-nos? Gràcies per llegir la nostra història.[:es] … Llegiu més
[:ca] Hola, el meu nom és Pelusín. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat molt jove i molt bo. Estic buscant una família perquè em vulgui cuidar per tota la vida. Soc molt i molt afectuós. M’agrada molt estar en companyia. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat interna i externament, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i porto … Llegiu més
[:ca]Hola, el meu nom és Lolo. Ja estic feliçment adoptat!!! Sóc un gat ros de 5 anys d’edat, sóc molt bo i afectuós. Estic esterilitzat, vacunat, desparasitat interna i externament, testat negatiu d’immunodeficiència i leucèmia i porto xip. Vols conèixer-me? Gràcies per llegir la meva història.[:es]Hola, mi nombre es Lolo. ¡Ya estoy felizmente adoptado! Soy … Llegiu més
[:ca] Hola, el nostre nom és Rai i Cai. El meu germà Rai és el gat atigrat de la foto i jo, el Cai, sóc el siamès. Som germans i tenim 5 anys d’edat. Ens van trobar al costat d’un riu quan érem uns bebès i els nostres germans van morir. Vam tardar quatre mesos … Llegiu més